vineri, 29 mai 2009

30 adevaruri universale despre barbati !!!

Iata cateva lucruri despre barbati, direct de la barbati. Poate le stiai, poate nu, oricum nu strica sa le mai trecem o data in revista.

1. De ce ar trebui sa-ti reamintesc ca te iubesc? Deja ti-am spus asta o data.

2. Voi face orice pentru sex. Te voi lua chiar si de sotie.

3. Nu-mi place sa ma cert cu tine. Mai bine gasim un compromis.

4. Cand vorbesti bland, nu ma pot abtine sa nu te ascult.

5. Trebuie sa mi se spuna "nu" din cand in cand. Nu prea des, doar cat sa-mi aduc aminte cat valorezi.

6. Te rog nu ma intreba cum arati daca nu esti pregatita sa auzi adevarul.

7. Ochii mei observa alte femei mai des atunci cand esti suparata pe mine.

8. Daca nu simt ca te pot face fericita, ma simt mai putin barbat.

9. Ma astept sa fii gata atunci cand vin sa te iau de acasa.

10. Imi este frica sa las o femeie sa vada ce-i in sufletul meu. Ma tem ca va profita de mine.

11. Daca nu te poti impune cand ma comport ca un copil rasfatat, mi-e greu sa cred ca vei face fata atunci cand voi fi suparat.

12. Daca ai facut ceva ce m-a ranit si nu aduc vorba despre asta, inseamna ca ma gandesc sa te parasesc.

13. Nu citesc ganduri. Tine minte, nu sunt femeie.
30 adevaruri universale despre barbati

14. Poate te pricepi tu la moda, dar mi-ar placea daca te-ai imbraca pentru mine, nu pentru alte femei.

15. Daca chelesc, nu e ceva de ras. Ti-ar placea daca eu as face glume pe seama greutatii tale?

16. Daca eu iti vorbesc despre fotbal si tu arati plictisita, n-ar fi dragut sa-ti aduci aminte de toate momentele in care eu te-am ascultat vorbind despre lucrurile importante pentru tine?

17. Femeia pe care o iubesc este usor de multumit. Apreciaza efortul pe care il depun pentru a o face fericita, chiar daca nu nimeresc toate detaliile.

18. Arati sexy in rochie.

19. In timpul sexului, urechile mele sunt la fel de sensibile la vorbele tale precum este pielea ta la atingerea mea.

20. Ma faci sa simt ca ai incredere in mine atunci cand imi ceri sfatul.

21. Ma simt ca intr-o competitie atunci cand insisti sa detii controlul.

22. Este mai important pentru mine sa fiu respectat decat iubit.

23. Vreau ca fiecare barbat sa ma invidieze atunci cand apari la bratul meu.

24. Cand sunt suparat sunt foarte sensibil la tonalitatea vocii tale. Felul in care imi spui ceva este mai important decat ceea ce spui atunci.

25. Sunt mai nesigur decat par. De ce crezi ca am nevoie de respectul tau atat de mult?

26. Nu stiu intotdeauna cum ma simt. De aceea nu-ti spun.

27. Daca spun ceva si fac altceva, ai incredera in actiunile mele – ele iti vor spune intotdeauna ce e in inima mea.

28. Nu-mi place sa ma cert si nu-mi place sa ghicesc care e problema. Mai bine spune-mi direct ca sa pot repara lucrurile.

29. Un gentleman ar trebui sa fie intotdeauna respectat de doamna lui in public, chiar daca aceasta nu este de acord cu el.

30. Daca ma inseli, imi este aproape imposibil sa trec peste asta.

Niciun comentariu: